30.10.2011

Niedzielne popołudnie

które mija mi całkiem miło :) Siedzę sobie przed komputerem w ulubionych dresach i popijam zieloną herbatę, a obok mnie leży zapalona świeczka. Kocham takie spokojne popołudnia i wieczory :3

Z innej beczki: rozważam zakupienie tzw "kominka zapachowego" na wosk i olejki. Mam upatrzony ten (tak wiem, że wystarczyłby taki za 10zł, ale chcę żeby posłużył także jako dekoracja do moich zielonych ścian :P):


A do kominka trzeba coś włożyć :D Jestem zauroczona woskami zapachowymi Yankee Candle. Tyle się naczytałam pozytywnych opinii że wypada samej się przekonać :) Opłaca się brać taką pakę (o ile dostanę odpowiedź, czy zapachy można wybrać samemu, czy losowo)?:



Wychodzi o wiele taniej, ale ten wybór... wolałabym sama zadecydować, co będę wąchać w swoim pokoju, a wosków jest ponad 50 więc wolę nie ryzykować, tylko kupić swoje ulubione :D

A wy? Macie taki kominek, a może zamierzacie kupić? Liczę na komentarze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz